17 Eylül 2009 Perşembe

Ben Bunu Yaşadım :D!


Yukarıdaki karikatür, "Uykusuz" dergisinin çizerlerinden Umut Sarıkaya'ya aittir. Resimdeki yazıları okuyacak olursanız, o günkü halimle ilgili bir fikir edinmiş olacaksınız :).

"Mont Beni", isimli bu şiir ve karikatürü ben pazartesi günü yaşadım!

Pazartesi günü havaların ısınacağını zaten hava tahminlerinde bangır bangır görüyorduk. Ben de eşi dostu uyardım "Bakın hele buraya! Havalar pazartesi ısınıyor!" falan filan diye. E ne oldu? Mont Beni oldu xD.

Pazartesi camdan kafamı çıkartıp baktım hava serin geldi. Bende giydim uzun kolluyu, üstüne kapişonlu svitşortu çıktım dışarı :P. Dışarda afkanlar bastı! Ben de tıpkı karikatürdeki adam gibi "Tedarikliyim diye sevindim" :D. Ama sonuç? Bunalım!

Akşam iftardan snra dönücem o zaman hava soğuk olur diye avuttum kendimi. Minibüse yürürken yolun yarısında, sırtımdan sökercesine fırlattım svitşörtü ama bu defa elimde kaldı ağırlık yaptı :P. Yetmedi, uzun kollu tişöartte boğdu beni ama artık onu da çıkartamıyor insan :D.

Bir karikötürün can bulmuş hali olarak, "Ya belki beni,m gibi uzun kollu giymiş olan vardır" diyerek tüm yol boyunca (40 dakika) yoldan gelen geçeni süzdümi dikizledim. Yaşlı teyzeler üşür be onlar kalın giyinmiştir derken karşıma çıkan bütün teyzeler kolsuz giymesin mi! Abooovvvv!
Yaşlılar bile kısa şeylerle ferahlarken ben depresyona bir adım daha yaklaştım. Yoldai işe gittiği için uzun kollu gömlek giymiş beylerle avundum, birkaç hanım üzerine inca, uzun kollu yeleğimsi şeylerden almış bir de su serpti içime. E tabii benimki acınası bir rahatlama xD.

Mont Beni şiirini burdan kendime armağan ediyorum :).

3 yorum:

mit dedi ki...

Aaa, ben! :) Şiir süpermiş bu arada. Çok eğlendim bu yazınızı okurken, elinize sağlık

sviolin dedi ki...

bazen ben sırf elimde taşıması olmasın diye uzerimden cıkarmıyorum o sıcakta montu. usengecim evet.

Adsız dedi ki...

Havanın gazabı dense yeridir sanırım =) Artık küresel ısınma mıdır nedir bilmemem ama bizim gibi insanlar daha çok ellerin de montlarla dolaşır gibime geliyor =)

Yorum Gönder

Aynı dertten muzdaripsin değil mi...

 


Sürünen Öğrenci Modeli © 2008. Design by: Pocket