16 Eylül 2009 Çarşamba

Vodafone İkoncanı

Bir Avea kullanıcısı olmama rağmen az önce yaşadığım şeyle gülmekten yerlere düştüm :D.

Efendim geçen gün Penguen dergisinde, Patates Baskı bölümünde şöyle bir yazı gördüm(bu haftaki sayısında):

"Avea ve Turkcell'in 'Aradığınız kişiye ulaşılamıyo' mesajı güzel sesli bir bayandan dinletilirken Vodafone neden adam sesi koymuş?..."

Bilmeyenlere duyuralım, "Patates Baskı" kısmında kişilerin hem komik hem de doğru tespitleri yayınlanır. Ancak komik olan bu yazdığım değildi.

Vodafone bunu okuyup çok içerlemiş olacak ki o "ulaşılamıyor" diyen adamı değiştirmiş, ama kimle xD!

Az önce arkadaşın diğer hattı açık mı diye aradım ve karşıma bir tiki, bir ikoncan, o gecelerimin kabusu olan kızlardan biri çıktı ve şöyle dedi bana:

"Irıdığınız kişiye ulaşımıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."

xD Irıdığınız nedir ya nedir xD?
Bir de bunu yuvarlayarak söylüyor siz düşünün gerisini artık :P. Ben duyunca yarıldım :). Aradığını diyemeyen bir genç kızımızı getirip koymuşlar. Ancak sesi de çok sıkkın. Bitse de gitsek modunda. "lütfen daha sonra tekrar deneyin" derken "ay yiteeeer!" dediğini duyar gibiyim(yeter değil evet yiter :D).

3 yorum:

mit dedi ki...

Ayyyy... nefret ederim. Bir orada eksiklerdi, oraya da bulaştılar tamam oldu. Pardon tamam değil, tımaam :)

Hazal dedi ki...

Vodafone'un amacından çok ciddi şüphe ettim bu durumla birlikte. Ortama karışmak ve genç erkekler mi acaba yeni hedef kitle?

bataklikcadisi dedi ki...

çok şükür fazla vodafone'lu arkadaşım yok :D olanları da aramıycam :D kokrtum o sesle karşılaşmaktan

Yorum Gönder

Aynı dertten muzdaripsin değil mi...

 


Sürünen Öğrenci Modeli © 2008. Design by: Pocket