5 Nisan 2009 Pazar

Mim Geldi!- Boşluk Doldurmaca

İlk mim'imizi hayırlı uğurlu olsun bu blogda! Diğerine geliyor da buraya ilk oldu ^^.

Sevgili Seyyah'ım yollamış bunu bana. Konumuz ise oldukça ilginç. Kendimi psikolog koltuğunda gibi hissetim xD! Direk çocukluğuma iniyor bu mim! "Bana çocukluğunuzu anlatı Hazal Hanım..."diyen, derinden bir ses duyar gibi oluyorum. "Çok yalnızım doktor! Vizelerden geçebilecek miyim!" gibi abuk bir cevap vermemek elde değil :).
Terapimiz başlasın hadi;

1.Çocukken ............ kaçırdım.

Çocukken 'yaramaz bir çocuk olmayı' kaçırdım.

2.Çocukken ............ yoksundum.

Çocukken 'bir kız kuzenden' yoksundum. ( hala da öyle ya)

3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim.

Çocukken 'fazla iyi niyetli ve yardım sever olmamdan dolayı' yaralanmış olabilirim. (akıllanıyor insan)

4.Çocukken ......... hayal ederdim.

Çocukken 'dünyada çok önemli bir yerde olduğumu' hayal ederdim.

5.Çocukken .......... isterdim.

Çocukken ' çabucak büyümeyi ' isterdim.

6.Evimizde asla yeterli ........ olmadı

-Bu soruyu geçiyorum. Bir şey bulamadım.-

7.Çocukken daha fazla ....... ihtiyaç duyardım.

Çocukken daha fazla ' yaşıtım olan arkadaşa' ihtiyaç duyardım.

8.Bir daha asla ........ göremeyeceğim için üzgünüm.

Bir daha asla 'o zamanki kadar tasasız günler' göremeyeceğim için üzgünüm.

9.Yıllar boyunca ........ merak ettim.

Yıllar boyunca 'bu hayattaki yerimi' merak ettim.

10..........kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

'İnsanlara fazla sert çıkmamdan dolayıi kalplerini kırmama yol açtığı için, bu' kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

Şimdi sıra bende! Bu mim'mi Tila'ya göndermek istiyorum :). Komşunun mim tabağı boş gönderilmez değil mi xD? Başka da birini bulamadım ya, bulursam eklerim zaten :).
Terapimiz bitmiştir. Ücreti kasaya ödüyoruz.

3 yorum:

Seyyah dedi ki...

Sorunun birini boş bıraktığın için 90 aldın.Eh fena bi sonuç sayılmaz :P

Hazal dedi ki...

Puhahahahahahahaha :D! Not verecdeğini bilsem hepsini uzuuuun uzuuun doldurudum ben! Aaaaa,hocam ters köşeye yatırdın ama :).

Saol yorumun için.

Meliha Tila Sadık dedi ki...

Tabağımdakileri yiyip bitirdim nihayet. Bilgisayarım uzun süre bozuk kaldığı için böyle bir gecikme oldu, kusura bakma. Tekrar teşekkürler :)

Yorum Gönder

Aynı dertten muzdaripsin değil mi...

 


Sürünen Öğrenci Modeli © 2008. Design by: Pocket